Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PituPITU.SKLEP.PL
I. WSTĘP
1. Sklep internetowy PituPitu.Sklep.pl jest prowadzony przez F.H.U.P Anna Kaczmarczyk, ul. Rusznikarska 14/LU10, 31-261 Kraków, NIP: 6821782283, tel. 696 857 184, e-mail: sklep.pitupitu@gmail.com (zwany dalej „Sklepem”).
2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
3. Dokonując zakupów w sklepie PituPitu.Sklep.pl, Klient akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
II. OFERTA SKLEPU
1. Towary prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
2. Wszystkie ceny prezentowane na stronach Sklepu są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
3. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba produktów, w związku z tym, sprzedaż następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
4. Szczegóły na temat warunków promocji zawarte są w regulaminach poszczególnych akcji promocyjnych.
III. PRZYJMOWANIE ZAMÓWIENIA
1. Zamówienia Klient składa za pośrednictwem strony internetowej PituPitu.Sklep.pl.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych osobowych Klienta i adresu wysyłki, a także numeru telefonu oraz adresu e-mail w celu umożliwienia weryfikacji złożonego zamówienia.
3. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep.
5. W zamówieniu Klient dokonuje: a) wyboru zamawianych towarów;
b) oznaczenia sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura lub paragon (mogą to być różne adresy); d) wyboru sposobu płatności.
6. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon, a na życzenie klienta, Sklep wystawia fakturę (po wybranie odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia).
IV. ANULOWANIE I ZMIANA ZAMÓWIENIA
1. Anulowania bądź zmiany w zamówieniu Klient może dokonać do momentu jego zrealizowania (czyli do momentu przekazania towarów do wysyłki).
2. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z obsługa Sklepu. Zmiany w zamówieniu zlecane telefonicznie będą wprowadzane wyłącznie po zweryfikowaniu Klienta jako właściciela konta.
3. Modyfikacje w zamówieniach przekazywane e-mailem dotyczące zmiany: adresu Klienta, adresu dostawy oraz zawierające polecenia zwrotu będą przyjmowane do realizacji tylko w przypadku, gdy dyspozycja zostanie przekazana z adresu e-mail zarejestrowanego na Koncie Klienta.
V. FORMY PŁATNOŚCI
1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
a) płatność przy odbiorze gotówką przesyłki albo przy odbiorze osobistym;
b) przelew bankowy;
c) przelew online - rozliczenia transakcji kartą kredytową i/lub e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
2. W przypadku zamiaru zamówienia produktów na kwotę przekraczającą kwotę 1000 PLN prosimy o wcześniejszy kontakt ze Sklepem w celu uzgodnienia sposobu płatności oraz dostawy.
VI. KOSZTY DOSTAWY I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Przez czas realizacji zamówienia rozumie się czas od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia do dnia wysyłki zamówionych produktów lub do dnia przygotowania zamówionych produktów do odbioru osobistego.
2. Jeśli w opisie produktu nie podano innego czasu realizacji, zamówienie jest realizowane od 1 do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. do upływu najdłuższego z podanych czasów.
3. Na termin otrzymania przesyłki składa się suma czasu realizacji zamówienia i czasu dostawy.
4. Zamówienia dostarczane są przez kurierów na adres wskazany przez Klienta. Czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych.
VII. REKLAMACJE
1. W przypadku zakupu towarów przez osoby niebędące konsumentami w rozumieniu Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, rękojmia za wady fizyczne rzeczy jest wyłączona (art. 556 § 1 Kodeksu Cywilnego). W przypadku stwierdzenia wad towaru, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy ze Sklepem.
2. W przypadku zakupu towarów przez osoby będące konsumentami w rozumieniu Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, zastosowanie znajdują poniższe zasady. Wydawnictwo odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od chwili jego wydania. W przypadku stwierdzenia wad towaru, reklamacja może być złożona w dowolnej formie. Termin do złożenia reklamacji wynosi 1 rok od dnia stwierdzenia istnienia wady. Konsument może wskazać w reklamacji jedno z następujących żądań: wymiany towaru na nowy, naprawy towaru, obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy (wyłącznie w przypadku wady istotnej).
3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji.
4. Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń znajdą Państwo na stronie: www.uokik.gov.pl.
VIII. ZWROTY
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.), konsument który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty doręczenia lub wydania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (np. Zał nr 1 na dole strony).
2. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwróci konsumentowi wszystkie uiszczone przez niego płatności, z tym zastrzeżeniem, że koszty doręczenia konsumentowi towaru zostaną zwrócone do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
3. Konsument jest zobowiązany do zwrotu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia, przy czym konsument jest zobowiązany pokryć wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
4. Informujemy, że Klient może ponieść odpowiedzialność za pogorszenie stanu zwracanej rzeczy.
IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH/ POLITYKA PRYWATNOŚCI
1. Państwa dane osobowe są przetwarzanie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.)
2. Administratorem danych osobowych jest: F.H.U.P Anna Kaczmarczyk, ul. Rusznikarska 14/LU10, 31-261 Kraków, NIP: 6821782283
3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy, a także marketingu produktów i usług administratora danych, o ile została na to wyrażona zgoda.
4. Państwa dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
5. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 04.05.2020 r.
2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie sklepu pitupitu.sklep.pl z tym zastrzeżeniem, że zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
Zał. nr 1 do Regulaminu Sklepu Internetowego
…………………………………
Miejscowość, data
Adresat:F.H.U.P Anna Kaczmarczyk
ul. Rusznikarska 14/LU10
31-261 Kraków
email: sklep.pitupitu@gmail.com
tel: 696 857 184
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
(Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
……………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………….
Data złożenia zamówienia ……………………………………………………..
Data odbioru towaru: …………………………………………………………..
Imię i Nazwisko Konsumenta: …………………………………………………
Adres Konsumenta ……………………………………………………………..
………………………………………………………….
Data i podpis Konsumenta (tylko jeśli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
*) Niepotrzebne skreślić